Super Mario Ghost Boo :*

Tjoho!
Var på pärlhumör och bestämde mig att pärla en Boo :)


(Som blev ett halsband)

Gör jättegärna pärlhängen till folk som är intresserade ^^
För tillfällde har jag slut på kulkedjor :(
Hade bara den metallic lila/blå/röd/grön kedja som jag har på bild 1 som kedja.
Om någon är itnresserade av pärlplatte hängen så hör av er!
Jag är även intresserad av att tex göra kylskåpsmagneter, nyckelringar, det du kommer på m.m! ^.^

Hängen ligger på 30-40kr + frakt :)

Stay Updated!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej. gu vad fina saker du gör :) men jag har en liten fråga bara, hur får du dina sker du gör på pärlplattor att hålla. jag lyckas alltid knäcka min fast jag stykt dom bra tycker jag :P hahha..

2010-03-23 @ 21:37:09
URL: http://malinoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0