Hellooh jag vill komma hem till er!

Dessa saker vill gärna komma hem till er! Köp dem och stöd mig :3


Armband med Rilakkuma bjällra och två marshmellow + frostpärlor.
Ligger ute i tradera just nu!



Mobilsmycke 25kr + frakt



Cupcake mobilsmycke med gulkristall. 29kr + frakt


Lollipop mobilsmycke som kan användas som halsband, med vit kristall. 40kr + frakt



Cupcake mobilsmycke med pärla. 29kr + frakt


OBS: Man kan hämta i stan enligt mina överänskommelse. Då behöver ni inte betala frakt heller :)
Kan även hämtas i Sthlm MELLAN; 3 APRIL till 8 APRIL. ELLER på UPPCON 10. Även där då kan jag lämna över DREAMCUPS till er om ni vill köpa.
Kommentera inlägget om du är sugen på något, maila mig eller skriv på Bilddagboken!

Kommentarer
Postat av: PSF

Vi älskar din mario-musik på din blogg!

2010-03-23 @ 19:16:11
URL: http://photoshopfail.blogg.se/
Postat av: P-chan

Gud va söta! :33

2010-03-24 @ 14:26:00
URL: http://hetmanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0