Ett helt vanligt inlägg.

Tja!
Nu har jag tänkt att denna blogg ska handla lite om min vardag samt tankar och känslor kring mitt huvud.
Alla "vanliga" icke pyssel relaterade inlägg kommer hamna un
der kategorin "Vardagen"

Så välkommen till mitt liv :)
Sitter just nu här med foliepapper inpackad i mitt hår, för det som inte har märkt har jag färgat blått på mina toppar och färgen blandar ut sig rätt snabbt med tanken på all tupering och hårspray jag använder.
Nyansen är Atlantic blue av Directions. När jag ändå pratar om Directions färgerna då kan jag säga att den billigaste stället som säljer det är Cybtekk Hair studio, på Lilla Bergsgatan 1 i Göteborg (Bakom handelshögskolan), med för övrigt jättetrevlig personal!
Endast 40:- per burk ♥

Och, det är ca 4 dagar tills jag tatuerar mig. Jag är helt nervös och spänd! Jag blir starkare och gladare för varje gång jag berättar om vad motiven betyder för mig. Och jag lovar att jag kommer skriva ett inlägg om vad mina kommande tatueringar betyder för mig :)


Kommentarer
Postat av: Lucinda

RE: Tack :3 jag har faktiskt redan gjort en sådan x3 ... fast har inte bitit i den xD utan skar liksom ut lite så det ser ut som om nån tagit sig en tugga :D .. men jag har inte hunnit fota än.. så det kommer väl sen i veckan (^^)



Vad har hänt med din BDB !? D': alltså vad är de folk håller på med ? D:

2010-03-16 @ 20:04:57
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du kunna visa hur ett lollipop-halsband ser ut på??

2010-03-18 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0