Dreamcups

Dreamcups är gjord av något slags fog som jag köpte i biltema. Vill du ha en sådan med färgad kulkedja får du hämta den i GÖTEBORG. Jag skickar tyvärr inga dreamcups då det endå går sönder vid Postvägen :C






Idag gjorde jag 3st Dreamcups;

Till en tjej som köpte den på tradera men fick den mosad av posten. Skickar den i en tändstickslåda i försök om att den inte ska förstöras igen.
Obs. Detta är ett undantag, skickar inte mer dreamcups då det är för jobbigt och det bara blir mosade.

En liten grön dreamcup med Violett rosett till mig själv <3 Vem sa att grönt va fult?


Och den sista till ABeautifulRose som ska hämta den tillsammans med ett större lollipophalsband den 21mars :)
Fick inte den bästa bilden på den men..mycket finare i verkligheten :)




Kommentarer
Postat av: emma

asså äre du som göre? :o

2010-03-19 @ 19:31:07
URL: http://kortizzzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0