TÄVLING TÄVLING!

Nu ska det bli en tävling på bloggen!
Det går ut på att såklart, Ge lite reklam åt min blogg och även mig själv. Så Allt ni behöver göra är att;

Skriva en motivering och kommentera det i detta inlägg, Samt lägga ut den bilden på eran Blogg, Bilddagboken.

TEXT :
"Jag deltar en tävling hos "www.DreamofColours.blogg.se" där man vinner ett Armband/Halsband/PixelHårspänne. Allt du behöver göra är att ladda upp bilden på eran Blogg/Bilddagbok, och sen motivera varför Du ska vinna !"

Bilden:


Tävlingen avslutas 12 FEBRUARI, Ni som skickar kommentaren efter räknas tyvärr inte. Sedan ska jag sätta mig och fundera vem som blir vinnarna, vinnarna publiceras ut på Söndag.

!!HA INTE vännerlås på bilddagboken för då kan jag inte komma in och kolla och då räknas det tyvärr inte heller!!


LYCKA TILL !

STAY UPDATED!

Kommentarer
Postat av: Idaa

Jag ska vinna för att jag är superfatig och för att jag komenterade först stolt.

Postat av: eeeew på bilddagboken

jag borde vinna för att jag älskar alla söta grejer du gör, men är helt pank. får inte månadspeng trots att jag har bett om det skitlänge ;_; och allt du gör är sååå awsome! 8D vill ha allt haha XD jag kommer säkert inte vinna, men jag kan ju försöka ^^



du är jättekul att bekaka btw :3

2010-01-31 @ 16:30:25
Postat av: Titanmyran

Eeeew, du glömde länken till bilden..

2010-01-31 @ 16:31:50
URL: http://dreamofcolours.blogg.se/
Postat av: Ellen (Daniorette)

Anledningen till att jag borde vinna är för att det inte finns någon som uppskattar sakerna du tillverkar själv så mycket som jag! 8D Om jag bara fick en hundradel av dina skills, skulle jag offra min vänstra lilltå för dem!

Därför borde jag vinna... Eller nått 8) <3333



http://Daniorette.bilddagboken.se/p/show.html?id=440527230&directlink=1

2010-01-31 @ 17:07:11
Postat av: GaaraXgrimmjow

ja tycker ja borde vinna för jag fyller snart år å skulle bli skit glad om ja kunde vinna detta å få den som present. även att ja älskar söta saker och du gör så ubergulliga prylar!! <33



http://gaaraxgrimmjow.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=1&day=31&html=1&error=&uploadSuccess=1#a0

2010-01-31 @ 17:11:59
Postat av: kentdrog @ BDB

jag borde vinna för att jag typ .. tycker du är jätte cool - du har så fint&coolt hår ! jag typ älskar det - du har så cool stil och gör jätte jätte jätte fina smycken ! :D och så är du super söt ^ jag skulle vilja träffa dig också , du verkar jätte snäll!<3 nu kanske du tror att jag är en person som skriver det här bara för att jag vill vinna men allt jag skirver är faktiskt sant !=^.^= just nu är jag pank och kan inte köpa dina smycken .. jag skulle jätte gärna vilja vinna det skulle vara så kul! men det finns ju många andra som också skulle vilja vinna .. men man kan ju alltid hoppas ! :D:D

DU ÄR AWSOME :'D ! <3

hoppas jag vinner ! :D:D

2010-01-31 @ 17:19:11
URL: http://kentdrog.bilddagboken.se
Postat av: Tokio Hotel 4-ever@gsm

Jag vill vinna för att jag älskar dina armband, halsbalnd, mobilsmycken och allt ^^ Men jag har inga pengar för att köpa ;/

Jag får inte så mkt pengar i månaden för att min mamma är arbetslös och då ska mina pengar gå till telefon kort till mobil och sen nått annat...

Men det är ingen bra anledning eller kanske XD

Aja jag äslar värkligen alla dina saker som du gör ^-^

Hoppas att det bli bra ^-^

Postat av: Isabelle

Jag skulle vilja vinna för att jag älskar verkligen dina smycken och hur kreativ du är.Du gör helt fantastiska saker hela tiden.Jag tänker inte skriva att jag inte har råd för de har jag men jag skulle endå vilja vinna.För du inspererar verkligen mig med allt du gör och hur du vågar ändra ditt hår så att de blir helt fantasriskt.Och de är coolt att du kör med din egen stil.Ingen bra anledning men den får duga :)

Postat av: Isabelle (CuteLittleCake @ bdb)

Förlåt namnet skrev fel XD skulle stå "Isabelle (CuteLittleCake @ bdb)" men det blev bara konstig x)



(Tokio Hotel 4-ever@gsm) XD

2010-01-31 @ 19:24:01
Postat av: bina

Jag tycker att jag borde vinna eftersom jag älskar handgjorda smycken, och för att @eldmyran är sååå söt och snäll XD (liite får man fjäska) smycken kan jag inte få nog av och jag stödjer dig så gärna katrin!

2010-01-31 @ 20:08:40
Postat av: redxblack @ bdb

Jag skulle vilja vinna för att... Oww, I adore you :3 dina pyssel är skit gulliga, och jag älskar hela din stil och utstrålning helt enkelt :) själv får jag inte färga håret i någon onaturlig färg (inklusive svart) förrän jag är 18, såå... det är hårt :/ jag vet, det låter sjukt, men kärlek till dig och dina pyssel! ^-^ <3

Postat av: Niiiklasbabe@db

Jag har skrivit min motevering i min blogg om det är Okej xD :))

http://linneaahanssonnn.blogg.se/ är min blogg adress :))

Hare bra (L)

2010-01-31 @ 21:03:42
URL: http://linneaahanssonnn.blogg.se/
Postat av: Lotthaaa <333 x))

Heellååå! 8DDD Jag vill så grymt gärna vinna för att dina smycken är jävla söta!!! ( förlåt för att jag svor ><' (a) ) Men också väldigt mycket för att jag älskar smycken, men det finns ju inga snygga! Om man hittar något snygg på HM eller Kaphal så går ju alla andra också runt med sånna. Och jag har aldrig tid att hitta affärer som ingen annan går på! Jag vill inte se ut som alla andra! därför vill jag vinna (a) <333 http://whitexblack.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=1&day=31&html=1&error=&uploadSuccess=1#0

2010-01-31 @ 21:08:15
Postat av: Em

Jag skulle vilja vinna för att jag älskar dina smycken.. Har ingen bra ekonomi heller för man måste sköta om hushållet så det blir inte så mkt att man spenderar pengar på sig själv :/

Du är jäkligt duktig på pyssel (kollat igenom din blogg och bdb) och jag avundas dig!

http://eothain.blogg.se/2010/february/tavling.html#comment

2010-02-03 @ 11:09:34
URL: http://eothain.blogg.se/
Postat av: louisa

Jag skulle vilja vinna för att dina smycken är så grymt fina! Upptäkte din sida nyss och är helt såld OO'

KAWAII! ^w^

Min kommentar låter som alla andra -.-'

Men älskar iallafall stilen! Och man hittar ju inte sånt här i sverige affärer..

Hoppas jag vinner! 8D

Ha det bra!

Kram <3

http://sushin.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=2&day=3&html=1&error=&uploadSuccess=1#0

2010-02-03 @ 19:52:58
URL: http://louisasfoto.blogg.se/
Postat av: Greken

Hittade dig genom BDB idag och är helt fast. Jag har alltid älskat kitch men inte lyckats dra på mig så många färgglada smycken än så länge, blir mest att man sitter och dreglar över olika handarbeten på internet utan resultat. Har en nämnvärd samling glada hårspännen och tofsar men det börjar kännas på tiden att skaffa lite armband och halsband att komplettera med. Jag har inte mycket mer att komma med än de som redan gått med i tävlingen, mest det vanliga: lite pengar, stort intresse.

Hur som helst, du gör ett fantastiskt arbete, keep it up <3



(Clementinejuice @ BDB)



http://clementinejuice.blogg.se/clementinedays/2010/february/dreamofcoloursbloggse.html

Postat av: Caroline

Anledningen till varför jag vill vinna är för att jag ÄLSKAR smycken, smycken med typ figurer och liknande på som cupcakes, frukter, glassar, hello kitty och rosetter mm.

Tycker också om egengjorda smycken som ingen annan har :)

jag äääälskar smycket med och marsmallows och de o.o <3 så snyggt!

Jag kollade runt på en hemsida idag med jättefina cupcakes smycken och liknande, men jag har inga pengar:( hade jag haft pengar hade jag satt igång så fort som möjligt att borja göra egna smycken men i dagsläget går det inte, och jag är inte särskilt duktig heller xD

Där jag bor finns det inte enns någon affär med sådana smycken jag gillar, bara på internet och man måste betala en massa frakt och sånt :c

jag älskar verkligen sakerna du gör, dom är underbara! <3

http://paramour.bilddagboken.se/p/show.html?id=441676741&directlink=1

Postat av: Malla

Jag vill vinna för att jag tkr det skulle vara kul med någor färg-glatt sött smycke som du har gjort att pigga upp den gråa vardagen med :D



jag laddar upp bilden + texten på både bloggen och min bdb :)

2010-02-06 @ 22:21:23
URL: http://www.mallahopeless.blogspot.com
Postat av: Malla @ bdb

Oj glömde skicka länken till bilden

http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a5

:)

2010-02-07 @ 12:53:59
URL: http://www.mallahopeless.blogspot.com
Postat av: Lina - xBerOxEndEx på bilddagboken

Jag tycker att jag borde vinna eftersom jag avgudar ditt kreativa uttryck och din "stil".

Men om det vore motivationen, kunde ju du lika gärna vinna; 'aight... o



Varför borde just jag vinna då?

För att jag söker lyckopiller i vardagen och finner dem i dina kreationer och sötsaker...

Det är detaljer som räknas för mig, och eftersom jag är ett fummeltroll själv, får jag finna andra att ge mig detaljerna.

(Jag är tecknare, inte designer...)

Dessutom utvecklar jag min stil mot Sweet Lolita

(helt vill jag slippa kategorisera, men men.), och ska sy mig en söt liten klänning, som kommer kosta vad jag äger och har... Och varifrån ska jag då få mina lyckopiller?



Därför tycker jag att jag borde vinna din tävling. u <3 <3 <3

Postat av: Agnes (Pillerflickan)

Motivering till varför just jag ska vinna:



För att jag har en väldigt ond tå för tillfället, trots att jag opererat den en gång, har nageln växt tillbaka och jag måste antagligen operera igen och sånt gör riktigt riktigt ont, för jag måste ha ca tre sprutor i min stortå. Om jag hade ett fint halsband eller armband eller hårspänna att hålla i, som kunde påminna mig om hur fin världen är, samtidigt som en främmande människa klipper itu min tå, så kanske det inte är lika svårt att övertala mig att gå till läkaren.

Och om jag får halsbandet/armbandet/hårspännet kommer jag ta fina bilder och uppmana alla mina vänner att köpa liknande hos Eldmyran och på så vis utöka hennes vinst, hoho!

2010-02-11 @ 18:48:16
URL: http://agnesjennemann.blogg.se/?tmp=111847

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0