Helg

Nu har jag äntligen gjort ett par lollipops, väntar på att de ska härdas i ugnen nu. Får se om jag orkar fixa ihop något sen, för innan jag kan börja göra något, behöver de få lim på krokarna, lim på pinnarna, färga pinnarna samt doppa de i glitter, och sedan kan hela klubban lackeras. Så det är en hel jobb bakom de därav priset på mina saker.
Allt är ju handgjort så , någon exakt kommer du aldrig få!

Två försök på cupcakes ser ni också, close up bild lägger jag upp när de är klara förstås.
Tänkte även att sätta igång med tävlingen imorgon, och jag hoppas att många kommer vara med då. Ska göra en reklam på Bilddagboken.se så ingen missar. Känns ju som ingen kollar min blogg :(

Stay Updated!


Kommentarer
Postat av: bandyklubbahhh@bdb

Så fiinaa

2010-01-30 @ 22:25:28
Postat av: ellen

hej hej!

följer både din bdb och nu din blogg:)

tycker bara du är så grymt cool

:D<3

2010-01-30 @ 22:53:22
URL: http://rosaapan.blogg.se/
Postat av: Maja

ohh hur mkt skulle en cupcake kosta om man ska ha den på ett halsband?

2010-01-31 @ 11:39:56
Postat av: Titanmyran

Maja: Jag gör tyvärr inte cupcake på halsband.

2010-01-31 @ 14:35:24
URL: http://dreamofcolours.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag följer din bdb och blogg :)

2010-02-16 @ 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0