Vinnarna!


Pga att min kille har varit här över helgen så har jag inte hunnit pysslat så mycket, men jag har nu utsett vinnarna i min första bloggtävling.
Som de var då var det 1.a, 2.a och 3dje pris men eftersom jag tyckte att två andras motivation va bra så har jag gjort 2st "tröst" pris :)


Så vinnar till detta första priset är... :

Agnes ! ! "Pillerflickan @ BDB" Stort Grattis!!




Vinnaren till 2a priset är;
Greken " Clementinejuice @ BDB " !! Gratulerar!



Vinnaren till 3dje priset (Skulle vara pixelrosett men jag frågade om det var Ok att ändra det..till ett spaceinvader hänge)
Em " Eothain @ BDB " !! Grattis Grattis!!



Och de två tröstpriserna gick till;
GaaraXgrimmjow @ BDB och "Malla" :D




Jag kontaktar Vinnarna via Email och BDB. Svara mitt mail ang. postadress så skickar jag vinsten så fort jag kan!
och TACK till alla som var med och tävlade! Se fram emot fler kommande tävlingar !


Men tills dess; Stay Updated!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hur löd dem vinnande motiveringarna?:D

2010-02-15 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0