Utförsäljning!

Nu kommer jag sälja ut lite saker, bla detta armband jag gjorde igår;


( Hade tänkt mig runt 129kr + frakt)

Blå/Vit/Lila mobilsmycke (halsband);

( Mobilsmycke med lollipop x grön frostpärla (Kan användas som Halsband) lite större en 1krona 69kr med frakt.
Eller köp mobilsmycket + få med lila kedja till halsband för 99kr ink frakt)


Mobilsmycke rosa/blå/gul;

(Mobilsmycke med vit kristall, 1krona size, 40kr + frakt) SÅLD

Mobilsmycke Gul,Rosa,Grön;


(Mobilsmycke med vit kristall, lite större än 1krona, jättefina gula ränder som man inte ser så tydligt på bilden, 40kr + frakt )

Mobilsmycke Gul/Rosa/Grön UTAN rosett ;


(Mobilsmycke med grön frostpärla, mindre än 1krona, 30kr + frakt.)




Cupcake time!
Cupcake A;






Rosa mobilsmycke med cupcake och lila kristall, 2cm hög. 29kr + frakt. SÅLD











Cupcake B
Brun cupcake med vit kristall 2cm hög. 29kr + frakt

Cupcake C
Brun cupcake med gul kristall 2cm hög. 29kr + frakt

Cupcake D
Rosa Cupcake med pärla 2cm hög. 29kr + frakt. SÅLD!


Det var dem!
Men, jag har två saker jag vill sälja ut också;

A.         45kr + frakt              B.49kr + frakt


FÖRST TILL KVAR GÄLLER PÅ ALLA SAKER!
KOMMENTERA PÅ BLOGGEN ELLER MIN BDB OM NI VILL KÖPA NÅGOT.
OCH ENDAST SERIÖSA KÖP, HAR NI INTE PENGAR NU SÅ GLÖM DET!




Kommentarer
Postat av: Lola

Hej

jag skulle vilja köpa Cupcake D.



2010-02-27 @ 14:24:07
Postat av: sofia schöön

hej, jag vill ha cupcake a.

2010-02-27 @ 18:50:24
URL: http://sofiazim.blogspot.com
Postat av: ssheilaa

hej Katrin! jag är väldigt intresserad av en sån där söt liten cupcake som mobilsmycke!

men hur skulle jag kunna betala isåfall för jag är lxm minderårig :S

2010-02-27 @ 19:24:50
URL: http://ssheilaa.blogg.se/
Postat av: Nadine

Tjena ;D

jag vill köpa : Rosa mobilsmycke med cupcake och lila kristall, 2cm hög. 29kr + frakt

hör av dig ^^

2010-02-27 @ 22:43:28
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Katrin, Sofia här ;P



Jag funderar på att köpa det där söta mobilsmycket ;) Den Blå/Vit/Lila :D



Ha det bra så länge ;

2010-03-01 @ 20:10:21
URL: http://chunatsuparty.devote.se
Postat av: alexia alexiaolivia(bdb

hejsan om man ska hämta dom i gbg var ska man göra det då`?

2010-03-01 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0