Nya material!!

Idag kom en liten leverans från andra sidan jorden :3


Rilakuma huvuden som är som en bjällra! Klingar jättefint !


Små söta jordgubbar!


Gloomy bears !!

Ska bli sjukt roligt att pyssla ihop smycken av dessa saker! Fick dessutom en hel lass med mobilstraps, så ni som vill ha mobilsmycken kontakta mig ;)

Tänk va snyggt med svartkedja+röd metallic kedja till den svarta gloomyn!?


Stay Updated!


Ps. Vet ni att ni vill ha något på direkten så kontakta mig genast! Har endast de som finns på bilden, så först till kvarn som gäller på mina kommande smycken :)
Kawaii nee~

Kommentarer
Postat av: Dessi

Hej. Kan du fixa ihop ett mobilsmycke till mig?:)

Finns på: [email protected]

2010-02-12 @ 18:50:00
URL: http://dessieriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0