Woah köp nu va!

Nu har njag suttit och gjort en massa smycken, lade upp de på Bilddagboken.se
Men gör det här också för fler bilder så ni vet vad jag gör och vad som jag säljer ^^

Örhängen i mängder me olika färger! Ni får välja vilka färger ni vill ha, eller varför inte en marshmellow?! :D




NYA kreationer med nya kedjorna!!  Jag använde svart och lila, Givetvis kan jag göra de i ROSA,GRÖN,RÖD,BLÅ! Hör bara av er till min Bilddagbok eller MAIL så ordnar jag !



Gjorde även en mer "sötare" look, man blir alldeles galen ! Så söta om jag får säga det själv ^^



Alla dessa ligger ute på "Till Salu" i min bilddagbok, men självklart gör jag gärna fler och nya armband till er !
Hör bara av er så fixar jag ;)
Obs. att Den svarta armbandet med extra kedja blir dyrare då pga materialet ^^

Stay Updated!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0