Ny Design!

Vaknade tidigt idag och satte igång med pysslandet.
Kom på en ny armbands"design";



Svart kedja med lös lila metallic kedja :) Riktigt Charmigt, den lösa kedjan går att få i färgerna; blå, grön, röd, lila samt silver :)
Och den på bilden är självklart till salu, pris vet jag inte riktigt än.. Vill man ha en sån armband i denna "modell" fast andra färger och design så givetvis kontaktar ni mig :) Va tycker ni ? :D

Sedan gjorde jag även en tjejs armband, dock inte klart än för jag måste få reda på hur hon vill ha det ;


Med 4pärlor, eller 2 extra klubbor :) , 2 extra klubbor kostar lite extra. Då modellen med detta armband var "Två marshmellow, 1 lollipop och två pärlor" fast nu fick hon 2 extra pärlor till om hon väljer det istället för bild2 :).


Märker att jag lägger ut en hel del bilder och lite text, är det bra tycker ni? Eller ska jag börja skriva mer?

Stay Updated!



Kommentarer
Postat av: Malla

Jag tycker det är bra med mkt bilder, en bild säger ju ibland er än tusen ord :D

Jag gillar skarpt musiken du har här på din blogg, man blir peppad av den på ngt vis :3

2010-02-07 @ 12:48:55
URL: http://www.mallahopeless.blogspot.com
Postat av: Buse

Om kjag får säga vad jag tycker så är de bättre med en massa bilder och lite text.För att man ska se allt fint du gör men man kan ju ha lite text.

De tycker jag iaf^^

2010-02-07 @ 13:53:48
Postat av: Knasa

riktigt snygga grejer :3 !

2010-02-16 @ 15:13:26
URL: http://thusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0