MyzHelg <3

Trots att jag var med min kille i helgen fick jag en del gjort med mitt pysslande.
Tex så fixade jag ett par Bunny öronmuffisar;

(Obs. Bunny på båda sidorna förstås)
Funderar på att åka ut och köpa flera öronmuffisar och göra om. Till mig själv och kanske till någon intresserad om de finns några? :D

Sedan blev det ett gäng space invader också;

(Regnbågsfärgade och den rosa var mest för skojs skull xD vill göra en Rasta också..men behöver brunt D:)

Sportlov nu så, ska försöka hålla igång pysslandet :3
Om jag orkar så drar jag väl ut imon eller i veckan och köper öronmuffisarna, om de finns kvar.

Ja just det, skulle visa er mina första silikon cupcakes xD

Kan nog tänka mig göra armband och mobilsmycken av de, är inte världens bästa men.. de blir nog billiga att sälja tills jag har blivit bättre på att göra ^^ intresserad så kommentera eller kontakta mig.

Sen lovade jag en tjej om bilder på DreamCupsen;
Alla kommer att säljas i form utav halsband, de är ca max 3cm höga och ca 2.5cm breda ^^



( Jag kommer att sticka ner en liten lollipop i varje i framtiden <3 )


Som sagt då är du intresserad av något så ska man då kommentera i bloggen eller bara kontakta mig via BDB eller mitt mail :D


Stay Updated!

Kommentarer
Postat av: Lucinda

RE: taack :'3

hoppas du också haft en bra dag :D

2010-02-14 @ 23:51:54
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: BUNNY!

Dreamcupsen är otroooligt fina!

2010-02-15 @ 11:30:54
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: sofia schöön

gud vad otäckt söta!

hur mycket skulle ett armband kosta?

2010-02-15 @ 18:53:21
URL: http://sofiazim.blogspot.com
Postat av: Matilda

hur gör du frostingen till dina ler cupcakes? Håller nämligen på en hel del med lera och gör mkt cupcakes.

Skulle också vara kul att veta vart du köper allt gulligt material, kedjorna och allt :3

2010-02-21 @ 18:32:38
URL: http://ramavoite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0