Mobilsmycke och överraskning

Denna helg har varit riktigt pysselrikt, tror inte jag har gjort så mycket saker som denna helg. Har hunnit med flera beställda armband och annat.
Blev ett mobilsmycke till mig;


Och så gjorde jag även en hemlis grej som jag tror att många kommer att tycka om!
Men det avslöjar jag i veckan ;)
Ledtråd; Himmelskt, gott, fluffigt, glittrigt och .. JÄTTESÖTT!<3

Och hann även göra ett tradera account! KawaiiStuff heter den. Jag säger till såklart när jag lägger upp en auktion osv innan så ni är beredda :)

Stay Updated!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du dina smycken? :D

2010-02-10 @ 10:32:50
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0