Kvällspyssel

Satt uppe och pysslade med syrran, visade hur man gjorde lollipop och marshmellows.
Gjorde klart berlocker till ett beställt armband och ska nog pyssla ihop det till imorgon ^^.

Vi kom på iaf de nya "måste" grejen;

Jag är nog inte den enda som älskar rosetter ;)
Dessa armband går göra i vilken färg som helst i stort sätt! Men jag föredrar då rosa ;)

Imon ska vi dra till kviberg, Bästa fyndplatsen om man letar efter TYGER. Hoppas jag hittar de rätta tyllet till min Bellossom Cosplay.
Sedan blir det lunch i Hing Wa, och sedan far min syrra till Hongkong på måndag och köper en massa fint till mig <3

Stay Updated!


Kommentarer
Postat av: Isen.

Vad fint :3

2010-02-07 @ 00:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0