Beställningar ;

Tjoho!
Jobbade över sent igår så orkade inte ladda upp bilderna, men nu kommer det iallafall :)
Gjorde en massa smycken som jag hade tänkt att sälja på nästa inlägg för att inte blanda ihop beställningsvarorna och "I lager" varor :)

(Lilla verkstan hihi )

Armband till "BD-FEBER";

(Jag hoppas att du blev nöjd ;)

Halsband till "ABeautifulRose";

(Ganska stor i verkligheten, hoppas du är nöjd med den, ska även göra din DreamCup då jag har fått tag på material)

Halsbandshänge till Em;


(Du får välja vilken du vill ha ^^  Om du vill ha tydligare bild på var för sig får du säga till :D )


Stay Updated!
En till inlägg kommer ^^

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! :D

Jag tycker att dina smycken är jättefina oh skulle vilja köpa lite grejer av dig! Jag vet att jag vill ha någon form av halsband med pärlplatta, med pärlkedja, och jag undrar vad de kostar inkl frakt?

2010-02-27 @ 13:04:44
Postat av: Em

Ååh dom blev jätte fina! :D

Men den med svart rosett var nog finast ^^

Så den vill jag ha ;D

2010-02-27 @ 17:43:57
URL: http://eothain.blogg.se/
Postat av: Em

Har fått hnget nu btw ^^

Ska hämta dom hos mamma imorrn :D

Btw, är det okej att jag lånade bilden och lade upp den på min blogg? Skrev att bilden var din :)

2010-03-02 @ 20:08:13
URL: http://eothain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0