Mobilsmycken i mängder!

Tjena, Nu känner jag mig riktigt stressad inför påsklovet. Som någon vet så åker ja på Fredag och det är en massa saker som behöver göras..
Tänkte visa lite mobilsmycken som jag har gjort under veckan.


(Sofia beställde den :3)


( Till en söt tjej vid namn "Limpowitch")


Mobilsmycke till mitt DS lite :3 Nu är det helt komplett, over-pimped och mobilsmycke X3
Gjorde även dessa till min mobil, då det är bra att visa upp sina grejer på Uppcon :3


(Gjorde om Hellokitty'n och även cupcakesen :3 )


Thihi tjejen förstår inte "Less is more" ;)

Så då vill jag även säga att jag inte tar emot fler beställningar förän  PÅSKEN är ÖVER.
PGA att jag ska åka till stockholm på FREDAG, och är där hela veckan (Material och sånt är HEMMA) MEN jag kommer ta med mig dessa;

TILL UPPCON OCH SÄLJA PÅ "BESÖKARENS BORD" FÖRST TILL KVARN SOM GÄLLER DÄR!!!
Hälsa gärna om du ser mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0