Gammalt blir nytt!

Tjena!
Idag känner jag mig lite pysslig, och samtidigt så är jag superpepp inför morgondagen!
Åker ju upp till Örebro och tatuerar mig samt träffar några bekanta där, sådärför vill man ju ha en extra fin väska :)

Så då kom jag på att jag hade en gammal "emo" väska som jag inte längre använder..
Såhär såg det ut innan;


Och efter en stunds pärlande så beslöt jag mig att göra Puzzle Bobble Dinosaurierna :3
Och en lätt preview;

Och en mario 1up svamp för att dölja den fula dödskalletrycket som är fastsmält..

Det är inte riktigt 100% klart, det ska vara en gräsplätt och flera moln :3
Kanske sol också?
Tja ska limma fast plattorna med Textillim nu ^^

Sedan ska jag lägga i mera färg på håret och ta en skön dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0