Välkommen till Dream of Colours

Denna bloggen är enbart skapad för att skriva om mitt pysslande samt låta er få en överblick på smycken jag säljer.

Jag säljer då halsband, armband, örhängen, mobilsmycke och inom kort örhängen.

Just nu gör jag enbart Lollipops och Marshmellows. Smyckerna är nickelfritt och örhängen är av äkta silver. (Självklart om du är hyper allergiskt så ska man vara på den säkra sidan..)

Priserna beror på hur stort ditt smycke ska vara, samt när de gäller armband hur många "berlocker" det är. Vid frågor kan ni maila mig på ; [email protected] ♥ Finns alltså inga bestämda priser, men jag utigår från material samt tid kostnad :)

 

Just nu har jag färgerna:

Vit, lila, ljus lila, rosa, ljusrosa, grön, ljus grön, blå, ljusblå, gul, ljusgul. Självklart uppdaterar jag om någon färg tar slut men det ska nog gå att ordna.

Jag använder mig av FIMO lera som man köper i tex Panduro.

 

Beställde även in massor av nya kedjor (i metallic färger som rosa,lila,blå,röd,grön m.m) och berlocker som väntas på att komma hem.

 

Frakt tillkommer alltid men jag skriver det tydligt på mailen då ni beställer.

 


Kommentarer
Postat av: lina

verkligen jätte söt! : )

2010-01-24 @ 18:46:52
URL: http://plastkaka.blogspot.com/
Postat av: Titanmyran

Aaw tack så mycket! :D

2010-01-24 @ 19:57:00
URL: http://dreamofcolours.blogg.se/
Postat av: Phelicia

Måste säga att jag tycker du är helt amazing på att göra söta smycket! Keep on doing it :D

2010-02-03 @ 16:12:16
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0